Gyakran ismételt kérdések

A házhozszállítási szolgáltatás az otthoni vásárlás kényelmét nyújtja. A Családi Bazár felületén megtalálható termékek – amelyek a háztartási alaptermékek széles skáláját fedik le -, beszerzése estlegesen kihívást jelenthet a családok részére azok nagy térfogata vagy súlya miatt. Ezen termékeket lehetősége van online megrendelni, amelyeket házhoz szállítjuk Önnek.

A Családi Bazár házhozszállítási szolgáltatásának igénybevételére jelenleg 11 Csongrád-Csanád megyei településen van lehetőség. Ezek a települések a következők: Szeged (6279 irányítószámmal rendelkezőknek), Bordány, Domaszék, Forráskút, Mórahalom, Röszke, Ruzsa, Szatymaz, Üllés, Zákányszék, Zsombó.

Webáruházunkban regisztrált vásárlóként vagy regisztráció nélkül „vendégként” is vásárolhat.

A leadott megrendeléseket sajnos utólag nem lehetséges módosítani.

A megrendelés törlésének igényét kérjük jelezze e-mailben az info@csaladibazar.hu címre. Rendelési azonosítót kérjük feltüntetni.

A számlát a megrendelt termékekkel együtt a csomaggal kézbesítjük.

Igen, a Családi Bazár házhozszállítási szolgáltatása minimum 5000 Ft-os megrendelés esetén vehető igénybe, amely a kosárértékre vonatkozik és nem tartalmazza a kiszállítás díját.

Első megrendelés esetén nem számítunk fel kiszállítási díjat, de a minimális rendelés értékét ebben az esetben is el kell érni. Minden további rendeléskor, amennyiben a rendelés értéke nem haladja meg a 10 000 forintot, 400 forint kiszállítási díjat számolunk fel. 10000 forint értékű megrendelés felett a kiszállítás ingyenes.

Amennyiben igénybe vennék házhozszállítási szolgáltatásunkat, rendeléseiket a www.csaladibazar.hu oldalon tehetik meg. Telefonos megrendelést nem áll módunkban felvenni.

 

Amennyiben a kiszállítással kapcsolatban kérdése merülne fel, úgy az info@csaladibazar.hu e-mail címen és telefonon keresztül (+36 20 590 46 79) is megteheti.

A szállítási cím módosításának igényét kérjük jelezze e-mailben az info@csaladibazar.hu címre.

A megrendelt termékek árát kiszállításkor készpénzben és banki átutalással egyenlítheti ki

A készpénzben történő kiegyenlítéskor garantált, hogy a szerda 18 óráig beérkezett rendeléseket csütörtök 8:00 és 17:00 között szállítjuk ki; a vasárnap 18 óráig leadott megrendeléseket hétfő 8:00 és 17:00 között szállítjuk ki.

 

A banki átutalás esetén a megrendelés leadásának napjától függetlenül, a Szolgáltató bankszámláján megjelenő jóváírások napja alapján kerülnek a megrendelések kiszállításra.

 

Amennyiben a Vásárló banki átutalást választja a megrendelt termékek ellenértékének kiegyenlítésére, a Szolgáltató bankszámláján szerda 18 óráig beérkezett jóváírásokhoz tartozó megrendeléseket csütörtök 8:00 és 17:00 között szállítjuk ki; a vasárnap 18 óráig beérkező jóváírásokhoz tartozó megrendeléseket hétfő 8:00 és 17:00 között szállítjuk ki.

A pontos időponttal kapcsolatban a szállítás napján e-mailt küldünk

A webshopban megrendelt termékeket raktárunkból személyesen szállítjuk ki.

Ha a kiszállított termék minősége nem megfelelő/sérült vagy hiányzik a megrendelésből, azt átvételkor azonal kérjük jelezni! Amennyiben ezt mégis csak kiszállítást követően észleli, kérjük jelezze e-mailben az info@csaladibazar.hu címre. Az e-mailben kérjük csatoljon képet a sérült termékről és tüntesse fel rendelési azonosítóját.

A Vásárló a termékek visszaküldéséhez saját költségére, az általa tetszőleges szállítási módot (postai utat, futárszolgálatot) veheti igénybe. A termék visszaküldésének, visszaszolgáltatásának közvetlen költsége a Vásárlót terheli. A Vásárló a terméket az alábbi címre küldheti vissza:

 

  • Saettem-Mucsi Andrea
  • 6787 Zákányszék, Dózsa György utca 2.

Kérjük, amennyiben lehetséges a Vásárló levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a termékek árának visszafizetését, illetve a visszaküldött termékek cseréjét kizárólag a nálunk vásárolt termékek esetében áll módunkban megtenni.

A megrendelt termékeket rekeszekben szállítjuk, melyeket a helyszínen kérünk kiüríteni és visszaadni. Amennyiben a megrendelő nem tudja átvenni megrendelését a megadott címen, de más átvevő személy részére, a megrendelő tudtával/engedélyével megeengedett a termékek átadása, úgy minden esetben papírzacskóban kerülnek a termékek átadásra a megnevezett átvevőnek. Minden ilyen esetben telefonos egyeztetésre kerül sor a kézbesítés előtt!

Két alkalommal megkísérelt sikertelen kézbesítést követően a megrendelt termékek visszakerülnek a raktárunkba.

A megrendelt termék(ek) csomagpont, postafiók címre vagy postahivatalba történő kézbesítésére nincs lehetőség.

Amennyiben további kérdése merült fel, akkor hívja a +36 20 590 46 79-es telefonszámot, vagy írjon levelet az info@csaladibazar.hu e-mail címre.

Legyél mindig naprakész

Iratkozz fel hírlevelünkre az aktuális promóciókért és kedvezményes ajánlatokért!

Copyright © 2021 Családi Bazár, All rights reserved

Copyright © 2021 Családi Bazár, All rights reserved